З 5 по 11 жовтня в системі «Прозорро» оприлюднено 72 тис повідомлень про закупівлі маєш 18,73 млрд грн.
Найбільшим тендером тижня стали 1,6 млрд грн, відписані «Ростдорстрою» маєш направа доріг Миколаївської області. Формально це назвали «експлуатаційним утриманням», себто тим видом обслуговування доріг, котрий передбачає латання окремих ям, посипання сіллю, чистку від снігу, встановлення дорожніх знаків. в котрий майбутнє? ж в даному випадку йдеться оце зараз про асфальтування, затим що основна підсумок тендеру припадає маєш зняття старого асфальту та влаштування нового дорожнього полотна. З огляду маєш площу фрезерування, чей йтись про направа приблизно 30 кілометрів звичайної двополосної дороги.
У вересні бюро відновлення вже замовляла «Ростдорстрою» таке оце зараз асфальтування під видом «експлуатаційного утримання». тої миті Державна аудиторська бюро і просила у замовника пояснень «маєш підставі яких норм… ви класифікуєте роботи… коли «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ»?»
Читайте крім тог: продажництво та завищені ціни маєш Миколаївщині й Одещині розкрадають європейську допомогу
маєш це бюро відповіла, що холодне фрезерування асфальтобетонного покриття, улаштування вирівнювального шару основи з ЩПС С-5 альбо С-7, правка профілю щебеневих основ – віднесено з огом аварійних робіт. потім:
«Усі вказані роботи не змінюють конструктивних параметрів дорожнього одягу, не передбачають повної заміни шарів та носять підтримувальний образ, що відповідає визначенню експлуатаційного утримання коли годиться з огом законодавчих та нормативних вимог».
ДАСУ задовольнилась цим поясненням. І за деякий майбутнє цього бюро провела нову закупівлю «експлуатаційного» асфальтування. Ціни асфальту і окремих робіт у жовтні порівнюючи з вереснем підвищили маєш 3%.
Читайте крім тог: Сіра плитка за мільйони заросла бур’яном, а набережна мрії потонула в очереті (ФОТО)
підмурівок: НашіГроші
